Gislinge Boldklub
  • Forside
  • Hold
    • Bold og leg
    • Mix U7-U9
    • Piger U10-U13
    • Piger U14-U16
    • Dame Senior
    • Drenge U10-U12
    • Drenge U14
    • Drenge U15-U16
    • Herre Senior 1. hold
    • Herre Senior 2. hold
    • Herre Senior 3. hold
    • Oldboys
    • Veteran
  • Info
    • Om klubben
    • Bestyrelsen
    • Kontingent m.m.
    • Arrangementer
    • Fodboldskole
      • Fodboldskole 2024
      • Fodboldskole 2025
    • Videoarkiv
      • Videoarkiv 2024
      • Videoarkiv 2025
  • Nyheder
  • Sponsorer
  • Kontakt
Gislinge Boldklub
  • Forside
  • Hold
    • Bold og leg
    • Mix U7-U9
    • Piger U10-U13
    • Piger U14-U16
    • Dame Senior
    • Drenge U10-U12
    • Drenge U14
    • Drenge U15-U16
    • Herre Senior 1. hold
    • Herre Senior 2. hold
    • Herre Senior 3. hold
    • Oldboys
    • Veteran
  • Info
    • Om klubben
    • Bestyrelsen
    • Kontingent m.m.
    • Arrangementer
    • Fodboldskole
      • Fodboldskole 2024
      • Fodboldskole 2025
    • Videoarkiv
      • Videoarkiv 2024
      • Videoarkiv 2025
  • Nyheder
  • Sponsorer
  • Kontakt
Piger U14-U16
  • Træningsdage: Mandag og onsdag kl. 17:00 – 18:30
  • Trænere: Martin Vinzents tlf.: 60516157 / Henrik Olsen tlf.: 28763506
  • Turnering: DBU U16 8-mands – forår
  • Kontingent: 400 kr. pr. halvår

 

Kampprogram
13/06/2025
19:00
2025 U16 Piger - forår
2025 forår
N/A

Fårevejle BK - Gislinge Boldklub

Se alle kampe
Resultater
07/06/2025
3 - 0
2025 U16 Piger - forår
2025 forår
N/A

Gislinge Boldklub - Hvalsø-Såby

02/06/2025
3 - 2
2025 U16 Piger - forår
2025 forår
N/A

Stenløse BK - Gislinge Boldklub

27/05/2025
1 - 2
2025 U16 Piger - forår
2025 forår
N/A

Havdrup Fodbold - Gislinge Boldklub

Se alle kampe
Næste kamp

Fårevejle BK - Gislinge Boldklub

13/06/2025
2025 U16 Piger - forår

01 dage 01 timer 01 min. 33 sek.

Stilling
PosKlubKFAPts
1Stenløse BK51779
2Gislinge Boldklub4849
3Fårevejle BK41189
4Præstø IF511109
5Hvalsø-Såby57163
6Havdrup Fodbold55143

Gislinge Boldklub © 2025. All Rights Reserved.